Då är det dags för veckans återblick! Idag tänkte jag att vi skulle gå tillbaka lite närmare i nutiden dock. För er som är nya på den här bloggen så visste ni kanske inte att jag bodde i Jönköping mellan hösten 2012 och våren 2013. Där pluggade jag fotografi tillsammans med en fantastisk klass på Fotoskolan Jönköping. En vecka innan vi slutade så möttes några av oss upp hos Beatas farföräldrar.
Ellie var där.
Jeanette också.
Vi fick först lunch och sedan våfflor med jordgubbar och grädde. Mums alltså. Nu saknar jag sommaren.
Victoria, Elin och Ellie i en djup diskussion.
Fina Beata.
Fota, fota, fota när man går i en fotoklass.
Där låg vi resten av eftermiddagen och hade det mysigt. Visst finns det inget som de där nysommar dagarna i början av juni?
Beatas farföräldrar hade ett så himla fint hus uppe i skogen och där i så fanns det fantastiska rum.
Sen var det dags att promenera hem igen. Jag och Ellie gick på en liten tur för att leta efter liljekonvalj.
Kolla vad fina!
Efter jakten på liljekonvaljer så gick vi hem till huset där vi bodde och lagade en god middag. Så himla mysig dag. Vill bara att det ska bli lite mer varmt nu. Jag är trött på kylan. Men med sådana här bilder så får man ju alltid en längtan tillbaka till värmen. Det var veckans återblick, kram!
Åh herregud, dessa bilder skriker sommar. Så jävla fint. Gråter lite. GE MIG SOMMAR NU.