ITALIEN

 
Först av allt, hej lilla bloggen. Beklagar för lite skev uppdatering men nu har jag semester i tre veckor så då kommer det finnas massor av material som ska upp här för i morgon så åker jag nämligen till Italien! Alltså jag är så himla nervös och peppad på samma gång. Jag är nervös för att jag reser själv och inte kan språket men det ska nog gå bra. 
 
Har aldrig varit i Italien och känner redan att jag kommer älska det. Älskar ju italiensk mat och tycker det italienska språket är väldigt vackert. Jag ska till Italien för att jag ska till min kompis Jennys bröllop, alltså drömmen. Kommer ha massor att visa er när jag är tillbaka och är bara alldeles för pepp men också så nervös. Jag ska äta massor av gelato, pasta, pizza och självklart dricka lite vin. 
 
Först så åker jag till Rom i morgon för att vara där på kvällen och senare åker jag neråt till Amalfikusten där bröllopet ska vara på Vietri Sul Mare. Om ni har varit i antingen Rom eller Vietri så får ni gärna skriva lite tips eller generella tips när man reser själv. Uppskattar det ni kan dela med er. Om ni vill följa det live så kan ni följa mig på instagram på @spaceherosuits. Kram tills vi hörs! 
2017-07-24 ∆ 18:11:00 resor