Analogt från våren

Jag har spenderat hela jullovet nere i Blekinge och här har jag en scanner så nu under julen så har jag scannat in analoga bilder från första halvan av året.
En lördag i februari så åkte jag ner till Lund och fotograferade Ellen till min bok som jag gjorde som projektarbete.
En annan lördag i april så åkte jag ner till Lund, jag fikade med Nellie och kollade second hand.
En eftermiddag så färgade vi Charlottas hår med blå karamellfärg till ett fotoprojekt. 
Felix och jag firade Valborg i Lund med Nellie och hennes vänner.
Sedan kom sommaren och jag fotograferade inget analogt över huvudtaget i med att jag jobbade hela tiden. 
Men sedan så kom Way out West och då fotograferades det både analogt, digitalt och så filmades det mycket.
Allting var bara helt underbart. 
 
 
 
2012-12-30 ∆ 20:53:00 analogt