Tankar

Jag har lite tankar på hur jag vill få den här bloggen vidare, vet inte riktigt hur jag ska göra. Om vad jag ska visa, om vad jag ska skriva och dela med mig. Jag har fotograferat ganska mycket analogt i sommar och har massor av rullar att framkalla, vi ska bara se när det blir av, när jag har råd. Jag planerar lite projekt men har tappat den mesta inspirationen och vet inte hur jag ska få tillbaka den. Jag har fått som råd att jag ska ta det lugnt och lägga kameran på hyllan ett tag. Har inte mått så bra en tid nu så la igår ner min instagram och twitter på obestämd tid.
 
Det är så mycket jag vill göra men som jag inte orkar. Min kropp pallar inte trycket just nu så jag lägger mig lite. Jag tror vi pratar för lite om att man mår dåligt. Jag har ju länge kämpat med ett självhat och en känsla av att inte vara bra nog. Just nu kämpar jag så himla mycket. Men kroppen klarar inte för mycket tryck. Allt tryck från media helt generellt på hur man ska se ut och hur man ska vara. Jag orkar inte pressen mer. Så därför begraver jag mig lite.
 
Jag är inte säker att jag kommer fortsätta blogga men vi får se. I framtiden, vad skulle ni vilja se i den här bloggen? Hur vill ni att den ska vara?
2014-09-23 ∆ 17:29:00 vardag