Instagram juli

Jag tänkte att vi kunde kolla lite hur det har sett ut på min instagram den senaste tiden. En grå sommarkväll så åkte jag hem till Caroline som har världens bästa dörrskylt. Jag sov väldigt mycket när jag var ledig. 
Jag skaffade en ny kamera för stipendiumet som jag fick från Scandinavian Photo på vår avslutning. En alldeles för fin kväll så körde jag och Philip en tur på landet. 
En regnig dag så fotograferade jag min kompis Alexandras bröllop med Olof. Köpte körsbär. 
En dag så åkte jag ner till finaste Hannah. Vi åt god mat, tittade på film, lyssnade på Kristian Gidlunds sommarprat som är helt fantastiskt och pratade om livet. 
Fina Lund och en kvällsbild på mig.
Frukost en dag och slänggungor på Killebom. 
Satt på bryggan i Sölvesborg och såg sedan något av det bästa jag har sett, I'm from Barcelona. 
Var i mitt paradis en dag när jag var ledig och grät alldeles för mycket till Håkan Hellströms kvällen på Allsång. 
Sommaren kom på riktigt och jag skaffade lägenhet med Emma, bilden är från Hultsfred. 
En dag så begav jag och mamma på loppisrunda där jag hittade en emma-fåtölj. Jag fotograferade Franziska en grå eftermiddag på ett ställe som hette Kaninudden. 
Jag begav mig till Göteborg för att se Patti Smith med fina Katrine & Emelie. 
Var hos finaste Natasha i två dagar. Vi hade det världsbäst. 
En väldigt dimmig och grå dag så åkte jag, min syster, Bow och Felix ner till Malmö och spenderade en dag på Emporia. Där åt vi Frozen yogurt och hittade lite fynd. 
Satte upp vimplar på rummet för att känna mig mer hemma. Ett självporträtt innan stadsfestival. 
Jag tog på mig min finaste sjömansskjorta och begav mig till Filmpalatset i Bromölla för att se Känn ingen sorg med Philip. Världens finaste film. 
Efter det så åkte vi ner till stadsfestivalen och åt langos plus pratade alldeles för mycket om Håkan.
Min syster, jag, Bow och min pappa åkte till Hasslö på Blekinges största loppis. Det var årets varmaste dag och det var alldeles för mycket folk. Jag hittade ett överkast i alla fall. Jag umgicks med Sigrid och Amanda.  
I söndags så packade jag väskan för jag och min syster skulle åka till Stockholm dagen efter. 
Fina Stockholm och min fina syster som var så himla glad för att vi skulle se Rihanna som är hennes idol. 
Jag på globens toalett och Rihanna. 
Spenderade en kväll i mitt paradis som jag ska åka till i morgon för två dagar där. Om ni inte följer mig på instagram så heter jag spaceherosuits där precis som här på bloggen. Hoppas ni har det bra ute i sommarvärmen, det har jag i alla fall. 
 
2013-07-26 ∆ 14:08:00 vardag