Third day in Miami

Tredje dagen i Miami så vaknade vi upp tidigt som vanligt och åkte iväg på vår lilla busstur igen. Det var dags för att se Downtown Miami och Miami Art District så vi gav oss iväg! 
Vi hamnade tillslut i vårt mål för dagen, Wynwood Art District. Vi hade sett det på När & Fjärran och jag hade sökt upp massor av länkar innan vi åkte till Miami och det var det som jag hittade och blev pepp på. 
Wynwood Art District är ett nytt kvarter som tidigare har varit ganska sunkigt men nu har blivit ett väldigt erkänt område i Miami på grund av Miami Art District som det nu tillhör. Runt om i Miami så finns det enormt mycket färgglada hus som varje år i December målas om av konstnärer. 
Vårt första mål var att gå till Wynwood Walls där det är mer som en konstutställning av väggar. Så himla coolt ställe. Jag rekommenderar verkligen det. 
Tänker att jag låter bilderna förklara sig lite själva. 
Det är helt fantastiska väggmålningar med så fantastiska detaljer så man vet inte riktigt vad man ska titta på. 
Allting var så himla färgglatt. 
Tyckte extra mycket om den här väggen. 
Mamma ville fotograferas framför den här. 
Syrran likaså. 
Pappa fotograferade mest bara, med alla sorters kameror. 
Så söt alltså. 
Så himla fina detaljer på alla konstverk som var där. 
Sen var det dags att gå vidare. 
Efter det så gick vi vidare och utforskade området. Vi såg till och med när någon live-målade. Vi gick runt i olika coola butiker och till slut hamnade vi på en Farmer's market som är varje lördag. Där drack vi den godaste Pina Coladan någonsin och åt en så god vegansk choklad-kaka så det smälte i munnen. 
Efter det så begav vi oss tillbaka till Miami Beach. Vi gick till ett ställe som jag hade kollat upp sedan tidigare, 11th Street Diner. Jag tog en vegetarisk bönburgare med Sweet Potato Fries. Alltså så gott. Saknade dock ost, men det märkte jag inte förrän senare. 
La familia. Efter det så gick vi till Kourtney & Khloé Kardashians butik Dash och min syster blev lite startstruck. Efter det så väntade vi på bussen i en halvtimme för att ta oss tillbaka till hostelet. Vi åt Jimmy Fallon's B&J's glass. Så himla bra dag. Jag saknar verkligen Miami nu.
2016-04-18 ∆ 17:30:55 resor