Hudvårdsfavoriter

 
 
God söndag på er! Jag har tänkt lite hur jag ska forma om denna bloggen och jag har nu kommit fram till att jag vill rikta in den på lite mer inredning, hudvård och livstil(livet i Köpenhamn). Så därför tänkte jag dela med mig av några hudvårdsfavoriter som jag har inköpt på senaste tiden, samt lite hur jag gör vid min hudvårdsrutin. Har blivit sådan nörd den senaste tiden. 
 
 
Först på morgonen så brukar jag spruta denna i ansiktet för att vakna då jag inte är en morgonmänniska. Det är Terminal Spring Water från Avené som gör att huden har mindre irritation och mindre rodnad, vilket är något som jag har. Väldigt skön att applicera. 
 
 
Först ut så har jag bytt ut min rengöring till denna från Mario Badescu. Denna är helt magisk och man känner så sig ren efter man har rengört sig och den luktar supergott. Köpte den på Urban Outfitters men vet att den finns på Lyko.se. 
 
 
Först ut så har jag lagt till ett serum till min hudvårdsrutin. Jag köpte då BioHydrate Thirst Relief Vitamin Serum från Estelle & Thild. Det är ett fuktgivande serum som jag använder efter jag har använt min rengöring från Mario Badescu. Köpte denna från Åhléns City i Stockholm. 
 
 
Sedan har jag köpt en ny nattkräm från Clinique som jag absolut älskar. Den heter Moisture Surge Intense. Den är så himla tjock och återfuktande. Den var lite dyrare men det var värt det. Den är köpt på Matas här i Danmark. Clinique är också superbra i med att de har så himla många produkter som är parfymfria. 
 
 
Sen en gång i veckan så lägger jag på enna masken istället för min nattkräm. Den är från Emma S och är en Treatment overnight repair mask. Den är så himla nice och blir så fin på huden och den ska reparera och göra huden bra igen inför nästa dag. Köpt på Åhléns City i Stockholm. 
 
 
Sista och minst så är det en Swayback Plum Cheek & Lip Tint som jag har köpt från & Other Stories som är en läppfärg och färg till kinderna. Den har en så himla fin färg och är så mjuk och följsam. Rekommender. 
 
Så då har ni fått lite tips angående lite hudvård här på söndagen och kanske något julklappstips. Vi har ju Black Friday på fredag och herregud efter det så börjar julklappsshoppingen deluxe. Är det något speciellt som ni önskar er i julklapp? Eller har ni någon hudvårdsprodukt som ni gillar extra mycket? Berätta i kommentarerna så återkommer jag om någon dag med en rolig nyhet och ett inlägg angående äventyr i Stockholm. 
2017-11-19 ∆ 13:37:27 beauty