Semester och fram tills nu

 
Jag tänkte att vi skulle se lite vad jag har gjort på min semester förutom att ha varit i Italien och på festival här i Köpenhamn. Så här kommer lite mobibilder från den tiden. Jag saknar verkligen semestern och konsten att göra absolut ingenting. Men nu tar vi en liten titt på vad jag gjort. 
 
 
Först så åkte jag jag till Italien för att gå på Jenny & Guilios bröllop och det var magiskt. Vill verkligen åka tillbaka till Itailien, det kommer också upp ett litet inlägg med mer bilder från Italien. Efter det så åkte jag till stugan efter en snabbvisit i Köpenhman. 
Jag plockade upp Niklas här i Köpenhamn och sen åkte vi till min sommarstuga i Blekinge och levde svensk sommaridyll till sin spets. Det var enormt trevligt och skönt med ett litet break från storstaden. Stannade i stugan i 10 underbara dagar. 
Sen åkte jag och min familj på min kusin Emmas bröllop nere i Eslöv. Det var skönt att få umgås med familjen och kul att få träffa släkten. Vi åt god mat och drack gott. Sen dansade vi till Justin Timberlake tills vi fick ont i kroppen. 
 
 
Jag och mamma åkte den snabba bilen i det vackra sommarljuset. 
Väl tillbaka i Köpenhamn så fixade jag klart de här lådorna som jag hade funnit är jag var hemma i Köpenhamn sist. De huserar just nu som mitt tv-bord och soffbord. Gillar dem så skarpt. 
Sen så började jag jobba och en morgon när både jag och Sandra började sent så gick vi och tog en kaffe på morgonen på ett nytt ställe som heter Arrebo som ligger 5 minuter från lägenheten. 
 
En kväll så var jag bjuden hem till Jenny & Guilio för middag och drinkar, då såg jag ut sådär. En annan kväll så åt jag och Monica någon slags thaigryta som blev väldigt god. 
 
 
Sist men inte minst så hade jag mysigaste helgen med Lisa. Vi möttes upp i lördags och åt vietnamesiska vårrullar och myste framför tvn tills vi båda somnade. Dagen efter så tog vi det väldigt lugnt tills vi senare gick och åt tacos på La Neta som precis har öppnat i vårt område. Glädjen över det för det är ett av mina favoritställen i Stockholm. Vi trampade senare Svan-trampbåt(om någon följer mig på instagram så la jag ut det på insta stories) och sen så gick jag hem i kvällssolen medan jag pratade med mina föräldrar i telefon. 
 
Så här har min senaste tid sett ut, när jag inte har jobbat. Är mest på jobbet så hinner inte göra så mycket mer. Idag är jag dock ledig så har fixat lite administrativt och kollat på förra säsongen av American Horror Story som jag faktiskt aldrig såg klart. Nu ska jag snart städa lite och sen försöka gå och storhandla lite. Hoppas allting är bra med er. 
 
Jag undrar, vad vill ni se mer av? Känner att jag har fått tillbaka glädjen för att blogga. Ni får gärna ge mig tips om vad som kan förbättras eller vad ni vill se mer av. Vill ni att det blir större bilder eller hur vill ni att det ska se ut? Jag tänker att jag ska ändra bloggen lite och vad jag bloggar om, men vi får se, ge mig mer tips! KRAM
2017-08-31 ∆ 13:20:14 vardag