Senaste tiden

 
 
Hej kompisar! Förlåt att det blir så sporadiskt mellan inläggen men efter jobbet så är jag helt slut så därför brukar jag bara ta det lugnt när jag kommer hem. Jag vill gärna uppdatera mer men vet inte vad jag ska skriva än. Kanske en liten Stockholms eller Köpenhamns-guide snart? Tänkte i alla fall att jag skulle visa vad som har hänt den senaste tiden. 
 
 
För några veckor sedan så var min bästa vän Niklas här och hälsade på. Vi hade tre jättefina dagar fulla med öl, äventyr och bra musik. Alltså är så ledsen att jag och han inte bor i samma stad längre. Så fin person. 
 
 
För någon vecka sedan så var jag hemma i Olofström och hälsade på familjen över helgen. Fick hänga mycket med min syster och hon gjorde mina naglar. Kolla så fina de blev! Finaste syrran studerar ju till att bli nagelteknolog, sådan lyx! 
 
 
När Niklas var här så åt vi en så jävla god pizza på ett ställe som heter La Perla. Alltså wow. 
 
 
Vi spenderade också en dag med Sofia, Martin och Mathias på Papirøn. Så himla mysigt att upptäcka staden med vänner. Det är så himla bra. Jag uppskattar verkligen det. Är så glad att Sofia bor i Malmö så att jag kan se henne oftare. 
 
 
När Niklas var här så spenderade vi också några timmar i solen, drickandes öl från Mikkeller. Skejt-killarna körde på nedanför. 
 
Valborg spenderade jag på Tivoli med mina arbetskollegor. Vi hade så himla roligt! De andra åkte karuseller, vi drack öl och hade så roligt. Var länge sen jag skrattade så. Dock så fick jag två panikångestattacker på kvällen som gjorde att allt vändes upp och ner. Som tur så hade jag fina kompisar som fanns där. 
 
En dag så gick vi förbi den här vackra gatan och sen har jag beställt nya planscher från Desenio. Älskar dem. 
 
 
Igår så åt vi pizza på Lisas innegård och sjöng i kapp till Oskar Linnros. 
 
Jag hittade också det perfekta selfie-ljuset på ovanvåningen av Haven Bar och vi drack aperol spritz i Lisas vardagsrum. Mys. 
 
Sen så har vi två soliga bilder från senaste tiden. En på Niklas och en på Lisa. Två av mina favoritpersoner. 
 
Där har ni en liten uppdatering av vad jag har gjort på sista tiden. Om ni vill ha en mer nutidsuppdatering så kan ni alltid följa mig på instagram: @spaceherosuits. Jag kan uppdatera lite här men jag behöver lite inspiration så skriv gärna vad ni vill se mer. Tack för att ni är så tålmodiga. Kram på er, kompisar! 
2017-05-07 ∆ 21:34:00 vardag