Recap

 
 
Hej på er alla! Det har varit ett tag sedan. Jag har jobbat väldigt mycket, planerat och försökt att vila. Den där känslan av utmattningssyndromet sitter kvar sedan i höstas så försöker ta det lugnt. Tänkte att jag skulle komma tillbaka hit för att skriva av mig lite, dela med mig av min vardag som förhoppningsvis nu kommer bli lite mer ljus och fin i vår plus lite tips och planer som jag har. 
 
Vi börjar när jag och Lisa var på Stefanos Café för någon vecka sedan och åt brunch. De har tre rätter för 79 kr så åt avokado med mandel, tomat/mozzarella och en crossaint. Så himla gott. Dit vill jag verkligen gå igen. 
 
 
 
Jag och Maja var på District Tonkin en lördag och åt vietnamesiskt. Jag tog deras Banh Mi och den var så himla himla god. Älskar District Tonkin. Vill dit när man har pengar på kontot igen. 
 
 
En bild som Niklas tog på mig när vi var på Papa Bird under min födelsedagshelg. Gilar verkligen denna. 
 
 
Samma helg så var jag och Niklas på Slurp och åt ramen. Jisses så gott detta var. Alltså så gott, lite för dyr men vill verkligen dit snart igen. MUMS. 
 
 
Samma dag som jag och Lisa hade varit och ätit brunch så mötte jag upp Franziska för en kaffe och hängde en eftermiddag i hennes lägenhet. Alltså hur fin är inte den? 
 
 
Sista saken som har hänt som jag tänkte visa var att jag köpte denna svinsnygga jackan på en Monki outlet här i Köpenhamn för 100 kr. Så himla värt. Detta var på Alla hjärtans dag så tänkte att man får ju unna sig. Unnade också mig världens godaste lilla äppeltårta. Detta var det som jag hade att visa er i dag men förhoppningsvis så har jag lite mer att visa framöver. 
 
Nu är det snart Påsk ju och jag ska hem till min familj från tisdag till fredag då jag jobbar nästa helg och sen är jag ledig någon dag efter det innan jag jobbar lite till för att sedan åka till Paris! Jag och Niklas ska till Paris om två veckor och jag är så himla pepp. Om ni har några tips på ställen i Paris eller vad vi ska göra, skriv det i kommentarerna. Annars så hörs vi väldigt snart igen, hoppas jag. 
2018-03-24 ∆ 14:22:31 vardag