Önskeinlägg?

 
 
Hej fina ni! Idag tänkte jag fråga er lite om det är någon slags önskeinlägg ni vill ha? Om det är någonting som ni vill att jag skriver om eller delar med mig. Vill fortfarande dela med mig av ett fotografiinlägg, veckosammanfattning, återblickar och lite tips men jag tänkte om det är något annat som ni vill att jag delar med mig av eller som vore roligt. 
 
 
Kanske en lista på festivalerna som jag har varit på och historierna bakom? 
 
 
Kanske om någon resa som jag har gjort eller som jag önskar att göra?
 
 
Kanske en längre historia om hur det var att bo i Berlin? 
 
 
Eller bara ännu mer fotografi och ännu mer återblickar på olika fotograferingar, och annat? 
 
Ni väljer! Just nu så är det upp till er vad innehållet ska vara här ett tag framöver. Jag tycker att det ska bli väldigt intressant att se vad ni väljer. Nu ska jag försöka städa lite, gå ner med lådor till förrådet och laga lite mat. Sen ska jag kolla på Paradise Hotel och försöka gå och lägga mig tidigt då jag ska upp tidigare i morgon. På torsdag eftermiddag så åker jag hem till mina föräldrar över helgen. Ha en trevlig tisdagskväll och jag hoppas att ni ger mig många tips!
2017-02-28 ∆ 18:31:58 tips