Lägenheten

 
 
Hej och välkommen till en ny vecka! Idag tänkte jag att faktiskt ska se på hur det ser ut hemma hos mig. Roligt eller hur? Jag tänker att jag ska göra en flytta-till-danmark-guide med lite tips och tricks om det är någon som vill det? Men då tänker jag att vi börjar rundturen. När man kommer in så är det här det första man ser. Var lite svårt att fotografera min hall men har lite detaljer så ni får se känslan i alla fall. 
 
 
När man kommer in så har jag en gammal byrå med lite diverse grejer: body mist från & Other Stories, paraplyer, hörlurar, en bok om jag känner för det på bussen och en spegel. Bakom där står också mitt jackställ. 
 
 
Direkt när man kommer in så ser man min skohylla. Här har jag plockat bort vinterskorna för de behövde jag inte ha kvar nu när allt grus har försvunnit. 
 
 
Jag har min jackställ där diverse vinterjackor, bomberjackor och kepsar hänger. 
 
 
Bredvid där så har jag en vit malmbyrå från IKEA med massor av kläder i och på bänken så står de lite diverse, har inte riktigt kommit i ordning än. 
 
 
Om man vänder sig om när man är i hallen så kan man se mitt badrum men det är inte så intressant så det här är det enda ni får se från det. Det är ett vanligt badrum liksom. 
 
 
Om man går lite längre in i lägenheten så ser man mitt kök till höger. Gillar det förutom att det inte finns så bra förrådsutrymmen för olika köksredskap och liknande. Men det fungerar. 
 
 
Mittemot köket så har jag en hylla med massot av mat och lite andra nödvändiga saker. 
 
 
Bredvid där så har jag mitt skrivbord. Just nu är mitt skrivbord mer av ett avlastningsbord för att jag är så trött när jag kommer hem på kvällarna men snart så hoppas jag att jag ska orka sätta mig och göra lite kreativa ting. 
 
 
Bredvid mathyllan så har jag den här hyllan med massor av fina ting. Där står min marshall-högtalare, tavlor, vinylspelare och massor av fina böcker. 
 
 
Mittemot hyllan så står just nu min moccamaster som jag köpte för någon vecka sedan. Alltså jag älskar den. Älskar kaffe. 
 
 
Bredvid där så står mitt matbord som har fått följa med mig de senaste åren. Det är mina morföräldrars bord från början men sen dess så har det fått hänga med till Jönköping, Gamleby och nu Köpenhamn! 
 
 
Ovanför matbordet så hänger min stringhylla med lite olika fina saker: adidas-påsen från Berlin, tavlor, koppar och böcker. 
 
 
Efter det så kommer mitt lilla vardagsrum. Där har jag ett soffbord, en bäddsoffa, tv-bänk och tv. Sen min lilla växthylla längst bort där. 
 
 
Kolla på den! Så himla fin. 
 
 
Bredvid soffan så finns det en liten drinkvagn. Just nu finns det inte så mycket men i framtiden hoppas jag att det ska finnas fina grejer här. 
 
 
Vi går vidare till mitt loft. Så ovanför mitt kök har jag alltså ett loft där jag sover. Det finns en liten livsfarlig(mest bara när man druckit alkohol) trappa som man går upp för och sen är det här utsikten när man väl kommit upp. 
 
 
Här har min lilla säng och ett nattduksbord. 
 
 
Och i min fotända så har jag min klädställning. Under sängen har jag massor av lådor med kläder. 
 
Det var det jag hade att visa från min lilla lägenhetsrundvisning. Om ni vill ha mer detaljerad visning på något så får ni säga till. Blir fortfarande lite sporadisk uppdatering men jag hoppas att det är ok för er. Hoppas ni gillade detta och att ni får en väldigt fin dag. Nu ska jag iväg och jobba! 
 
 
2017-04-24 ∆ 07:39:29 inredning