En lugn midsommarvecka

 
 
Tänkte visa er lite hur min midsommarvecka har sett ut. Den har varit extremt lugn och det känner jag verkligen att jag behövde det då jag har jobbat 12 dagar i rad. Min vecka börjar i lördags efter jobbet. 
 
Jag bjöd in lite kollegor plus Lisa till mitt tak för en After Work. Det var så himla varmt och vi satt där tills det blev kallt vid 10 och sen åt vi nachos. Sen en liten selfie från i söndags då jag njöt av solen på taket. 
 
Jag och Monica satte oss vid Torvehallarna och tog en varsin glass. Sen gick jag runt bland matstånden och kollade på massor av färska grönsaker. Ska bara börja köpa mat såhär nu, så himla fint alltså. 
 
Sen gick jag och köpte rädisor, dill, coriander, citron, rödlök och bulgur. En liten bild på min goda glass. Paradis citronsorbet är fantastisk. 
 
Sen så hoppar vi direkt till Midsommarafton då jag var så himla trött under hela veckan och har bara jobbat. Så jag jobbade till 17.15 på midsommarafton och efter det så mötte jag upp min syster och hennes kompis Gosia. Sen mötte vi Lisa hemma vid lägenheten och hade en fin middag. I går morse så åt vi våfflor till frukost och tog det lugnt. 
På eftermiddagen så drack jag öl på BRUS med kollegor och sen gick jag och Marie till Bæst för att vi hade hört att de hade Köpenhamns godaste pizza. Godast var den inte men god var den verkligen. Efter det så gick vi till Lidl för att handla snacks och sen spenderade vi kvällen med att kolla på Game of Thrones. 
 
Det var min midsommarvecka. I år var det inte lika livligt som förra året men det var väldigt skönt efter att ha jobbat så mycket. Idag tvättar jag kläder och städar. Försöker ta det så lugnt som möjligt. Hoppas ni alla hade en supermysig midsommar. Nästa vecka så tänkte jag att vi kanske ska titta på lite bilder från Karin & Hampus bröllop för någon vecka sedan. Ha det mysigt fram tills dess!
 
2017-06-25 ∆ 16:43:00 vardag