Wishlist 2017

 
 
I med att det är två veckor till julafton och lite mer än 3 veckor tills min 25-årsdag så tänkte jag berätta vad jag har på min önskelista för detta året. Det tog faktiskt ett ganska bra tag innan jag kom på vad jag önskade mig. Vissa saker hade jag önskat mig ett tag men bara inte tagit mig kragen i att köpa så de får läggas på listan istället. Så jag tänkte att vi skulle kolla in vad som finns på listan: 
 
 
 
1. Pumpkin Enzyme Mask av Peter Thomas Roth. Har hört så himla mycket bra om denna, från t.ex. Flora och i Beauty and Bullshit som jag är med i så vill gärna testa den. Den är ju väldigt dyr men vad jag har hört så ska det vara värt det. 2. Black Saffron av Byredo. Min absoluta favoritparfym. Jag har bara haft tester med den men herregud, när jag luktaden den första gången så ville jag aldrig ha en annan doft. Vill verkligen ha denna då alla mina andra parfymer är slut. 3. Cloud Paint från Glossier i färgen 'Dusk'. Detta är en blush som är krämig och så fin i färgen. Sedan jag fann en video på youtube med en tjej som hade en recension på Glossiers produkter så har jag varit helt besatt av det märket. Dessvärre så erbjuder de inte frakt till Denmark än så det är väldigt trist men kanske har lite kontakter så att jag kan få den ändå då den måste köpas i antingen USA eller London(då de fraktar dit).
 
4. Mega Vego av Sara Ask & Lisa Bjärbo. Jag har hört så himla mycket bra om de tidigare böckerna i denna serien och blev så himla sugen på den nyaste 5. Morgonrock i tvättat linne från H&M. Har sett dessa varje gång jag har varit inne på H&M Home och jag är så himla sugen på en. Det är så länge sedan jag hade en riktigt bra morgonrock och denna ser så skön ut. 6. Örhängen. Jag har blivit så himla kär i statement örhängen. Alltså riktigt stora örhängen, tycker de är så himla fina och man känner sig så stark i dem. Speciellt dessa två från Mango och Asos. 7. Sista men inte minsta saken som jag önskar mig är pengar till resor. Jag har bestämt mig att jag vill åka till både Paris och New York nästa år så vill verkligen få ihop en budget för båda. Tänkte att jag åker till Paris på våren och sen åker jag till New York på hösten. Det är väldigt frestande nu när det har blivit så kallt. 
 
Det var det som jag önskade mig i år. Vad har ni på er önskelista? 
 
 
2017-12-10 ∆ 18:27:03 personligt