Förra veckans instagram-flöde


Förra söndagen så flyttade jag ut ur min och Emmas lägenhet i Gamleby. 
Flyttade in hos Jennika för natten och vi åt en supergod middag framför valvakan. Senare gick vi upp på Garpeberget för att dricka lite öl och umgås med fina personer.
Kamila & Ellen.

Hela fina gänget! 
Dagen efter så hade jag min sista skoldag i Gamleby då jag valt att inte ha video-kursen som mina klassisar har just nu i med att jag hade det i Jönköping. 
Min syster klippte mitt hår förra onsdagen. Hon klippte page då mitt hår blir så varmt på sommaren. Min kära vän Denniz tog studenten senare den dagen. Han var så glad. 
En dag åkte jag och min famllj till vår sommarstuga och fixade lite inför sommaren. 
Har ätit för många jordgubbar om man nu kan det. 
Mina fina vänner och modeller, Lovisa & Olivia hade sin studentbal och de var så vackra. 
Jag och min pappa bestämde oss att åka till Köpenhamn över dagen. 
Vi(jag) drack lite öl och åt jättegod buffé. 
Pappa jämnförde sin Cola med sin iPhone, bara för att. 
Köpenhamns Centralstation är så himla vacker. Jag köpte en dröm till sommarklänning på Urban Outfitters.
Köpte en väska och tröja på H&M. 
Jag var klädd i randigt och hade dinosaurie-keps. Himmeln såg fantastisk ut när vi körde hem. 
Åt en supergod sallad i förrgår och det har börjat växa så fint hos grannen. 
Håret är superkort när det är lockigt och jag älskar det. Lånade mammas trä-tofflor när jag skulle köra syrran till bussen. 
Är det något speciellt som ni vill att jag ska blogga om?
2014-06-04 ∆ 11:54:35 fotoskolan