En kväll i Tanto

För några veckor sedan när det var högsommar-värme och min familj var här uppe så hade vi i klassen bestämt att vi skulle grilla i Tantolunden. Sen blev det kallt ett tag till men nu så är sommaren tillbaka. Så här är lite glimtar från den kvällen. 
Värmen och ölen trängdes i parken. 
Dessa var peppade på att grillade. 
Christian var beredd för en lång kväll. 
Med mycket kameror, öl och rök runt oss(då vi börjat grilla) så satt vi där och pratade om allt möjligt. Alla dessa fina människor och värmen. Åh. Vad jag kommer sakna den och dem. 
Maja & Julia. 
Min finaste lillasyster alltså. Så mycket som jag tycker om henne. 
Grillen var på full gång och här grillades det vegetarisk korv. 
Hela Tanto var full med massor av grillande människor. 
Gabriel var grillmästare. 
Alltså dessa fantastiska personer. 
Gustaf var hungrig. 
Mmmmmm. Alltså grillade korv med bröd, massor av chili-ketchup och lök. Finns det något godare att äta i en park? 
Fina. 
Niklas. 
Elin, Julia & Anna. 
Sen kom Rasmus! 
Elin & Anna.
Maja. 
Chili-ketchupen gick åt. 
Så himla fin kväll med så himla fina människor. På torsdag så flyttar jag hem alla mina saker härifrån. På torsdag så flyttar jag på riktigt från Stockholm. Efter två år så beger jag mig iväg på en annan plats. 
2016-05-31 ∆ 16:40:32 vardag