6 inlägg ni borde kolla in

Tänkte att jag skulle dela med mig av några inlägg som jag har tyckt om den senaste tiden och tycker att ni borde kolla in.
Sandra Beijers 7 kantarellfavoriter - Nu är det ju snart höst och vad gör en mer sugen på höst än kantareller? Kan vara det godaste jag vet. Då är det ju tur att Sandra har gjort ett så himla bra inlägg med massor av smarriga recept för Creative. När jag är tillbaka från Sverige så måste jag testa alla. Här kan ni läsa det. 
 
How to Make Galaxy Glaze Mike & Steph har en sådan himla bra mat-blogg med massor av smarriga recept och roliga grejer. Steph fick en idé att göra donuts med galax-frosting och testade att göra frostingen på några oreo-kakor. Nu är jag så pepp att hon ska göra galax-donuts. De är så himla fina. Kolla in den här. 
 
Floras första dag på Popaganda - Flora delade med sig första dagen av Popaganda och den innehåller en enorm frukost, sangria, lekar, dekorerade pluntor och dans. Jag ångrar lite att jag inte gick på Popaganda så fort jag såg inlägget. Så himla fint att pumpa ut det sista från sommaren. Kolla in här. 
 
SandavagúrFrida bor på Färöarna numera och postar så himla fina bilder från alla hennes äventyr. Detta inlägget ett äventyr som de gjorde efter jobbet. Nu vill jag åka och hälsa på. Kolla in det här. 
 
Veckomatsedel v. 36 - Lovisa gör varje vecka en summering av vad hon har ätit under veckan. Så himla bra idé! Förra veckans matsedel såg så himla god ut. Jag borde verkligen göra upp en plan för vad jag ska äta. Men kolla in hennes inlägg, så himla bra inspiration. Kolla in det här! 
 
5 saker att göra i Tblisi - Min gamla rumskompis, Jeanette, har en så himla bra blogg som är inriktad på resor. Alltså vilken reselängtan man får. Hon och David var i Georgien för ett tag sedan och nu så har hon gjort ett inlägg om 5 saker man kan göra i Tbilisi. Ser helt magiskt ut! Kolla in det här. 
 
Nu ska jag iväg och hämta upp en analog film som jag lämnade in igår. Jag är överpepp för det ska bli kul vad det blev av den! 
2016-08-31 ∆ 17:50:27 tips