School's out for summer!

På fredagen för två veckor sedan så hade vi vår sommaravslutning. Vi ska ju på praktik från och med augusti så detta var sista gången vi sågs allihopa innan vi ses igen i december. Kom på samma tunnelbana som några andra så vi gick tillsammans till skolan. 
Träffade dessa två glada. Anna & Maja. 
Vi skulle skriva & rita upp allting som hade hänt under året för att sammarfatta och berätta vad vi hade tagit mest lärdom av. 
Sen satt vi och berättade för alla. Det var en mysig stund. 
Efter det så var det dags för lunch. Vi gick till Svenska Hamburgarköket vid Midsommarkransen. Det var lång kö så jag och Elin väntade/passade platser där ute. 
Vi beställde in lite öl för att fira att det var sista dagen och fredag. 
Niklas var glad! 
Julia också.
Här var den helt fantastiska burgaren. Alltså sjukligt god. Tipsar verkligen om vego-burgaren där. 
Efter det så skrev vi feedback till varandra och senare på kvällen så möttes vi hemma hos Hanna och förfestade. Vi gick därefter till Färgfabriken där Hyper hade fixat en megafest för de som tog examen. Där dansade vi tills det stängde och några andra åkte vidare på rejv, medan jag åkte hem för att jag skulle upp tidigt och gå på Moderna Museet. Men mer om det en annan dag. 
 
Jag kommer verkligen sakna dessa fina människor som finns i klassen och skolan. De har gett mig så mycket minnen, skratt och upplevelser under det senaste året. Så himla fantastiska människor. Vi ses i december igen, Hyper-familjen. 
2016-06-22 ∆ 19:31:30 hyper island