Hur jag bor

Jag tänkte att jag kunde visa hur mitt rum ser ut i kollektivet som jag bor i. Här är dörren(det bodde en liten flicka där innan mig, jag tycker inte om Hello Kitty alls).
När man kommer in i rummet så finns det en byrå med diverse saker som mitt smink, parfymer, fotoböcker och vid sidan om så står min back med vinylskivor. 
Bakom backen så står en bokhylla med filmer, kameror och böcker. 
På väggen så hänger lite tavlor. 
Efter bokhyllan så står mitt skrivbord där jag sitter och retuschar. 
Sen kommer lilla myshörna där min fåtölj, vinylspelare och modetidningar är. 
På andra sidan så står min sänghörna. Där en världskarta och förra året Way Out West-poster hänger. Där hänger också mitt nattlinne från 60-talet som jag köpte på Erikshjälpen.
Om man vänder sig om så står min lilla klädställning där. 
I taket så hänger min underbara lampa. Nu var turen slut. 
2013-02-28 ∆ 19:58:00 vardag