Analogue

I går så fick jag hem två stycken engångskamera-rullar som jag skickade in för ett tag sedan. Det är lite olika grejer, vår i Stockholm, Popaganda, Gamleby och årets Halloween-fest. 
Jeanette och David en kall vårdag i Kungsan. 
Denniz i min säng. När vi tog dessa porträtten. 
Fredrik innan Popaganda.
Niklas innan Popaganda. Gosig.
Jungle på Popaganda.
David och Jeanette råhånglar innan Seinabo Sey. 
Niklas och Lovisa på Kollektivets inflyttningsfest. Så bra skjorta. 
Så himla bra kväll. 
André på Halloween. 
Emil aka PeddoBear. 
Klassen <3 
Olivia & Julia. Sådana babes. 
Niklas, Natalie och Martin. Björnligan. 
Jag och Hanna var Blues Brothers. 
David. 
Sean.
Vanheden.
Ninja och Niklas.
Julia. 
Jean-Pierre. 
Emil och Edvin. 
<3
KLASSEN <3 
Pizza på någons golv, någon gång. Ingen aning när. 
Avslutningsfest i Gamleby. 
Denise och Kamila på avslutningsfesten. 
En frukost som jag och Elsa hade i somras
Suddig sushi på Popaganda. 
Lorentz på Popa. Det var det för den här gången. Snart kommer det mer analogt. 
2015-11-24 ∆ 21:48:00 analogt