Våren framkallad på 35 mm

Innan jag åkte till Berlin så ville jag ta slut på min rulle film som jag hade i min analoga kamera. Så jag fotograferade jättemycket och till slut så tog den slut. Jag lämnade in den och igår så hämtade jag ut den. 
Elsa när vi precis hade kommit till Köpenhamn.
När jag och Elsa hade skapat en fantastisk picknik på golvet i Airbnb-lägenheten vi hade hyrt. 
När Elsa försökte få till en bra spellista för kvällen.
Dagen efter när vi käkade frukost på GRØD.
Nyhavn. 
När vi kom tillbaka till Stockholm så var det vinter igen. Även fast det kändes som vår i Köpenhamn. 
Vinter-sol är det finaste alltså. 
En till behind the scenes-bild från den där plåtningen som gjordes för ett tag sedan. 
Therese på en lunch-rast i solen.
Allan & Simon.
Wesley hade köpt glass.
Så himla fint i solen. Lämnade också in rullar från Berlin och Miami och dem kunde jag hämta idag. De kommer inom en snar framtid. Måste bara fixa dem. Bilderna är tagna med min Canon A-1. 
2016-03-31 ∆ 17:57:09 analogt