startsida   om   portfolio   instagram   facebook   bloglovin  

Alma B

mua / Ellen Holm
designer / Angelica Olai
 
Kommer ni ihåg det där behind the scenes inlägget från i maj? Jag har haft så mycket men nu är jag äntligen klar med de bilderna. Det var en regnig dag men vi klarade det ändå. Fick låna fantastiska kläder från min vän, Angelica som är designer också. 

Ljus-uppgift

modell/ Ellen
 
Vi fick i uppgift av Johan Westin för någon vecka sedan att fotografera tre stycken olika halvkroppsbilder med tre olika ljussättningar. Det var mjukt, klassiskt och hårt ljus som vi skulle göra. Så här är mina på min klasskompis Ellen

Blablabla

En morgon när jag var väldigt försenad till skolan för att jag skulle lämna tillbaka en sak som jag hade lånat så var ljuset vid sjön helt magiskt så jag stannade till med min lilla cykel och tog några snabba bilder. Jag blir oftast förvånad av hur vackert det kan vara här ibland. 

Rummet i Gamleby

Lorem ipsum dolor sit amet, consetetur sadipscing elitr, sed diam nonumy eirmod tempor invidunt ut labore et dolore magna aliquyam erat, sed diam voluptua. At vero eos et accusam et justo duo dolores et ea rebum. Stet clita kasd gubergren, no sea takimata sanctus est Lorem ipsum dolor sit amet. Lorem ipsum dolor sit amet, consetetur sadipscing elitr, sed diam nonumy eirmod tempor invidunt ut labore et dolore magna aliquyam erat, sed diam voluptua. At vero eos et accusam et justo duo dolores et ea rebum. Stet clita kasd gubergren, no sea takimata sanctus est Lorem ipsum dolor sit amet.